مقدمه

KMWorld یک مکان تجمع بین المللی است که معتبرترین متخصصان مدیریت دانش در جهان را زیر یک سقف گرد هم می آورد. این کنفرانس-که شامل رویدادهای هم محل Taxonomy Boot Camp ، Enterprise Search & Discovery و Text Analytics Forum است-برای CIOs و CKOs ، مدیران فناوری اطلاعات ، مدیران دانش ، مدیران اطلاعات و متخصصان ، مدیریت اجرایی ، مدیران اینترانت ، اطلاعات طراحی شده است. معماران ، مدیران محتوا ، متخصصان تجربه مشتری ، دانشمندان و مهندسان ، مربیان و محققان و هر کس دیگری که بخواهد از طریق اشتراک دانش ، سازمان خود را م,ثرتر ، مشارکتی و ابتکاری کند.
جین دیسارت ، رئیس کنفرانس KMWorld ، و شریک بنیانگذار و سرپرست کنجکاوی ، Dysart & Jones Associates ، اخیراً بر اهمیت یادگیری و تعامل حضوری در KMWorld 2021 تأکید کرده و نگاهی به آینده شرکت کنندگان ارائه کرده است. این کنفرانس 15 تا 18 نوامبر 2021 در JW Marriott Washington ، DC برگزار می شود.
2 سال کامل از آخرین کنفرانس KMWorld می گذرد. بیشتر منتظر چه چیزی هستید؟
قطعاً هیاهوی هیجان انگیز افرادی که با هم ارتباط برقرار می کنند ، یاد می گیرند ، تعامل می کنند ، پرانرژی هستند و سرگرم می شوند! اگرچه رویداد مجازی 2020 بسیار خوب پیش رفت و افراد مختلف از سراسر جهان را به گونه ای متفاوت گرد هم آورد، اما همچنان از برقراری ارتباط شخصی امکان پذیر نبود.
چرا اینقدر مهم است که مردم در یک رویداد حضوری دور هم جمع شوند؟
من فکر می کنم همه می خواهند با استفاده از زوم و سایر ابزارهای جلسه ویدیویی ، نگران خانواده و دوستان و پیدا کردن راه هایی برای سالم ماندن ، از پیله 2 ساله کار در خانه خارج شوند. همه ما آمادگی این را داریم که مانند گذشته در جهان ظاهر شویم و در آن شرکت کنیم ، حتی اگر مجبور باشیم از پروتکل ها و قوانین جدید و متفاوت آگاه باشیم. کنفرانس ها همیشه به ما این امکان را می دهند که با ملاقات با همکاران جدید ، ارتباط با دوستان قدیمی جامعه و یادگیری جدیدترین نوآوری ها و ایده ها در دنیای مدیریت دانش زنده شویم! هیچ جایگزینی برای ارتباط حضوری حضوری و همه جرقه های ناشی از آن وجود ندارد!
موضوع کنفرانس امسال چیست و چگونه در جلسات منعکس می شود؟
موضوع امسال ما “تأثیر بر آینده: مدلهای جدید و فناوری برای به اشتراک گذاری دانش” است. سال گذشته تحول دیجیتالی اکثر سازمانها را تسریع کرده ، ابزارهای کار از راه دورتری را ارائه کرده است و نشان می دهد که اشتراک دانش چقدر برای کسانی که در کنار هم کار نمی کنند اهمیت دارد. فناوریهای نوآورانه و مشارکتی جدید برای حمایت از مدلها و فرایندهای جدید مورد آزمایش و بهبود قرار گرفته اند در حالی که مردم راههای جدیدی برای معاشرت و ایجاد روابط پیدا کرده اند. همه پیشرفتهای مهم برای به اشتراک گذاری دانش قوی در سازمان است. پس چگونه سازمان های ما پس از همه گیری مجددا تنظیم می شوند؟ اولویت ها چیست؟ رویداد 2021 ما مکالمه را تحریک می کند زیرا تجربیات و درسهای آموخته های چند سال گذشته را به اشتراک می گذاریم ، اهداف گسترده ای را برای استراتژی های اشتراک دانش خود در آینده تعیین می کنیم ، راه هایی برای مقابله با عدم قطعیت و اختلال پیدا می کنیم ، نحوه برخورد با حجم وسیعی از داده ها را یاد می گیریم. با استفاده از دستیاران هوشمند و یادگیری ماشین ، و ایجاد سازمان های چابک و هوشمندتر. با بهبود جریان دانش و اشتراک گذاری بین جوامع سازمانی برای سرعت بخشیدن به تصمیم گیری ، نوآوری و موفقیت ، می توانیم جسورانه و مثبت به آینده نزدیک شویم.

اطلاعات بیشتر

اخلاق پژوهش: استفاده از این محتوا صرفا در صورت استناد به مرجع مدیریت دانش ایران مجاز می باشد.